- Paskelbtas Bendra informacija
- Parašė
- Būkite pirmas pakomentavęs!
Neformaliojo Švietimo Mokykla
MAKE UP - MAKIAŽO KURSAI | FOTOGRAFŲ MENINĖS FOTOGRAFIJOS KURSAI |
Tapybos ant šilko mokymai | |
Mokymai su samatos programa 20 val. |

MAKE UP - MAKIAŽO KURSAI | FOTOGRAFŲ MENINĖS FOTOGRAFIJOS KURSAI |
Tapybos ant šilko mokymai | |
Mokymai su samatos programa 20 val. |
PRAKTINIO MOKYMO, KOMPETENCIJOS ĮGIJIMO , KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO, UGDYMO IR KĖLIMO KURSAI
TĘSTINIS PROFESINIS MOKYMAS. BUHALTERIO - APSKAITININKO KOMPETENCIJA
Informacija ir registracija tel. 0 678 68888
Registracija sms žinute +370 678 68888 (Vardas, Pavardė, kontaktinis telefonas, kokie kursai).
>Registracija vyksta 24 val. Registruotis internetu galima dabar. Registracija nemokamai<.
AGNUM kurso programa:
Kurso tikslas:
Supažindinimas su apskaitos programa "AGNUM“, įmonės apskaitos tvarkymas,
- naudojant programą "AGNUM“;
- suteikti praktinių žinių naudojant programą "AGNUM“ iki (25 val.)
Pamokos-temos: (gali keistis atsižvelgiant į dėstymo ir dėstytojo metodiką).
1. Sistemos "AGNUM“ apžvalga.
1.1. Programos iškvietimas, įregistravimas ir darbo pabaiga.
1.2. Sistemos techninis valdymas. Supažindinimas su programos funkcijomis, sistemos paruošimas darbui (įmonės rekvizitai, banko duomenys, darbinio laikotarpio nustatymas).
1.3. Valiutos kodas ir kursas.
2. Sąskaitų plano struktūra.
2.1. Naujos sąskaitos ir balansinių likučių įvedimas.
2.2. Sąskaitų plano koregavimas.
2.3. Praktinė užduotis: įvesti pradinius balanso likučius.
3. Analitinė klientų apskaita.
3.1. Klientų kortelių aprašymas, redagavimas, paieška, informacijos peržiūra ir pašalinimas.
3.2. Pradinių skolų registravimas.
3.3. Praktinė užduotis: klientų kortelių sukūrimas, pradinių skolų registravimas.
4. Sandelių ir objektų aprašymo tvarka.
4.1. Grupės pavadinimo įvedimo, pašalinimo ir koregavimo tvarka.
4.2. Atsargų apskaita.
4.3. Naujos prekių kortelės įvedimas.
4.4. Prekių kortelių koregavimas ir spausdinimas.
4.5. Prekių pradinių likučių įvedimas.
4.6. Atsargų vidinio judėjimo apskaita.
4.7. Perkėlimas pagal asortimentą.
4.8. Praktinė užduotis: atsargų perkėlimas iš vieno sandelio į kitą.
5. Buhalterinių korespondencijų schemos sukūrimas.
5.1. Schemos pasirinkimas dokumente, redagavimas.
5.2. Buhalterinių pravedimų koregavimas, peržiūra ir nuėmimas.
5.3. Dokumentų perkėlimas į bendrąjį žurnalą.
6. Prekių pirkimas ir pajamavimas, peržiūra.
6.1. Prekių pardavimas, išlaidavimas pagal asortimentą.
6.2. Išlaidavimas – grąžinimas tiekėjui. Prekių nurašymas.
6.3. Praktinė užduotis (pratimai): prekių pirkimas, pajamavimas; prekių pardavimas, išlaidavimas; prekių nurašymas.
7. Atsiskaitymo ir kitos operacijos.
7.1. Pinigų gavimo ir pinigų mokėjimo buhalterinių operacijų (pagal kasos dokumentus ir mokėjimo pavedimus) teisingas įforminimas.
7.2. Debeto pavedimas.
7.3. Avansinių apyskaitų tvarkymas ir registravimas apskaitoje.
7.4. Skolų užskaitymas.
7.5. Buhalteriniai pravedimai.
7.6. Sąskaitų (registrų bei dokumentų) peržiūra.
7.7. Praktinė užduotis (pratimai): piniginių dokumentų pildymas; skolų užskaitymas; avansinių apyskaitų pildymas ir registravimas.
8. Ilgalaikio turto apskaita.
8.1. Ilgalaikio turto objekto sandėlio kortelės struktūra.
8.2. Pradinių likučių įvedimas.
8.3. Sukaupto nusidėvėjimo įvedimas.
8.4. Ilgalaikio turto objekto pirkimas.
8.5. Nusidėvėjimo skaičiavimas.
8.6. Ataskaitų spausdinimas.
8.7. Praktinė užduotis (pratimai): Ilgalaikio turto pirkimas, nusidėvėjimo skaičiavimas ir ataskaitų peržiūra.
9. Padaliniai ir jų aprašymas.
9.1. Darbuotojo kortelės aprašymas.
9.2. Užmokesčio skaičiavimo laikotarpis.
9.3. Darbo laiko apskaitos žiniaraščiai – tabeliai.
9.4. Darbo laiko apskaitos žiniaraščių koregavimas.
9.5. Tabelio spausdinimas.
9.6. Pratybos: Nr.4, Nr5, Nr.6 – atlikti pilnai ūkines operacijas nurodytas pratimuose
10. Darbo užmokesčio skaičiavimas, žiniaraščio sudarymas ir spausdinimas.
10.1. Kuro aprašymo sandėlio kortelė, kuro normos.
10.2. Kelionės lapų užpildymas, kuro nurašymas.
10.3. Praktinė užduotis (pratimai): aprašyti darbuotojų korteles, sukurti darbo laiko apskaitos žiniaraštį – tabelį, priskaičiuoti darbo užmokesti, paruošti avanso išmokėjimo žiniaraštį ir už antrą pusę atlyginimo žiniaraštį.
11. Gamyba.
11.1. Medžiagų sunaudojimo normų aprašymas.
11.2. Gamybos operacija.
11.3. Ataskaitų spausdinimas.
12. Kurso apibendrinimas.
12.1. Praktinių užduočių atlikimas - kontrolinis darbas.
Pabaiga !
Baigusiems kursus, išrašome pažymėjimą - sertifikatą.
Egzaminas pageidaujantiems - 100 €.
Sertifikato išrašymas užsienio kalba - 30 €.
Išlaikius egzaminą, rezultatai įrašomi į sertifikatą.
Tik Išlaikiusiems egzaminą, suteikiama profesinė kompetencija, kvalifikacija.
Programa įregistruota: LR Švietimo ir Mokslo Ministerijos, Kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registre.
Elektroninio pašto programos Microsoft Office Outlook temos:
(gali keistis atsižvelgiant į dėstymo ir dėstytojo metodiką).
Laiškų skaitymas:
1. Atsidarysite elektroninio pašto dėžutę.
2. Atversite ir perskaitysite bet kokį laišką.
3. Atidarysite kelis laiškus, pabandysite pereiti iš vieno atverto lango į kitą.
4. Užversite atidarytus laiškus.
5. Pasinaudosite pagalbos žinynu.
Nuostatų keitimas:
1. Sukeisite kelis stulpelius vietomis.
2. Pažymėkite kelis laiškus kaip perskaitytus. Kitus kelis laiškus pažymėsite kaip neperskaitytus.
3. Programos lango išvaizdos keitimas.
Laiškų siuntimas:
1. Parašysite atsakymą į pasirinktą laišką.
2. Išjunksite pradinio laiško teksto prikabinimą prie atsakymo. Parašysite naują laišką.
3. Įrašysite jūsų kuriamo laiško gavėjo adresą į adresų laiką To.
4. Užpildysite savo laiško CC ir BCC laukus.
5. Užpildysite temos lauką savo kuriamame laiške.
6. Patikrinsite savo kuriamo laiško rašybą.
7. Prijunksite prie savo laiško Word dokumentą ir paveiksliuką.
8. Nustatysite savo kuriamo laiško prioritetą.
Adresų knygelės naudojimas:
1. Atversite savo pašto programos adresų sąrašą. Pasirinksite iš jo adresatus, jei jie yra.
2. Pabandysite prijungti bylą prie savo rašomo laiško, o po to – jį pašalinti.
3. Iškviesite adresų knygutę. Sukursite joje kelis įrašus apie žmones, su kuriais dažniausiai bendraujate elektroniniu paštu.
Laiškų tvarkymas:
1. Atliksite laiškų paiešką skirtinguose aplankuose.
2. Perkelsite kelis laiškus į dėstytojo nurodytą aplanką naudodami abu aprašytus būdus.
3. Kelis kartus surūšiuosite laiškus pagal skirtingus kriterijus.
4. Ištrinsite kelis laiškus iš savo pašto dėžutės.
5. Atkursite laiškus iš šiukšliadėžės aprašytais būdais.
6. Išvalykite šiukšliadėžę savo pašto programoje.
Darbo užduočių sudarymo galimybė:
1. Užduočių ir darbų elementų kūrimas.
2. Kalendorius ir planavimas.
3. Įprastų užduočių automatizavimas
4. Bendras kalendoriaus naudojimas.
Papildomos užduotys:
1. Pabandysite sukurti naują pašto abonentą. Vartotojo duomenis ir tarnybinių stočių pavadinimus nurodys dėstytojas.
2. Parodysite ar paslėpsite kelis stulpelius laiškų sąraše. Koks sąrašo vaizdas jums atrodo patogesnis? Kodėl?
3. Pakeisite programos lango pavidalą taip, kad jums jis būtų patogus. Kokie dalykai, jūsų manymų, turi būtinai būti rodomi lange, o be ko galima apsieiti?
4. Sukursite naują laišką. Parašykite laiško tekstą.
5. Persiųsite pasirinktą laišką savo klasės draugui.
6. Nukopijuosite ir įterpsite laiško teksto fragmentą.
7. Nukopijuosite laiško tekstą į naujai sukurtą Word bylą.
8. Pašalinsite iš savo rašomo laiško teksto fragmentą.
9. Sukurkite naują adresatų sąrašą, į kurį įtrauksite kelis kontaktus iš savo adresų knygutės.
10.Pašalinsite kokį nors adresą iš adresatų sąrašo. Jei tai įmanoma, pažiūrėsite, kam bus išsiųstas laiškas, kur išsiųsite adresatų sąrašui.
11.Įtrauksite bent vieną įrašą į savo adresų knygutę iš laiškų sąrašo
12.Sukursite kelis naujus aplankus. Padarysite taip, kad vienas aplankas būtų sukurtas kito aplanko vidje.
13.Suplanuosite kalendoriuje savaites užduotis.
Skaičiuoklės MS Excel pažengusiems !
Baigusiems kursus, išrašome pažymėjimą - sertifikatą.
Egzaminas pageidaujantiems - 100 €.
Sertifikato išrašymas užsienio kalba - 30 €.
Išlaikius egzaminą, rezultatai įrašomi į sertifikatą.
Tik Išlaikiusiems egzaminą, suteikiama profesinė kompetencija, kvalifikacija.
Programa įregistruota: LR Švietimo ir Mokslo Ministerijos, Kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registre.
MS Excel Sąrašas ir duomenų analizė.
Modulio tikslai:
(gali keistis atsižvelgiant į dėstymo ir dėstytojo metodiką).
Modulio tikslai:
1. Suprasti pagrindines duomenų bazių sąvokas ir sugebėti praktiškai pasinaudoti kompiuteryje esančiomis duomenų bazėmis.
2. Gebėti sukurti ir modifikuoti lenteles, užklausas, formas ir taskaitas bei parengti tinkamus skelbti išvesties duomenis.
3. Mokėti išrinkti ir pertvarkyti duomenų bazėje laikomus duomenis pasinaudojant duomenų bazių programos užklausomis ir duomenų rikiavimo priemonėmis.
4. Kurso metu teorija grindžiama darbu su kompiuteriu atliekant dėstytojo pateikiamas užduotis. Žemiau pateikiamos rekomenduojamos atlikti užduotys.
Rekomenduojamos šio modulio užduotys:
(Darbui galima naudoti ir Excel pradmenų modulio užduotis).
Lentelių sudarymas:
1. Sukursite keletą vardus turinčių sąrašu savo redaguojamame darbo lape.
2. Kelis kartus surikiuosite savo tvarkomą duomenų sąrašą pagal skirtingus raktus. Surikiuosite sąrašo eilutes, po to – sąrašo stulpelius.
Duomenų filtravimas:
1. Įjunksite savo redaguojamame duomenų sąraše automatinį filtrą. Filtruosite sąrašą, naudodami vartotojo sudarytą filtravimo kriterijų – ir teksto, ir skaičių. Naudosite abi kriterijaus sąlygas ir skirtingus jungiklius tarp sąlygų.
2. Filtro pagalba raskite savo sąraše tik 6 didžiausias reikšmes; po to – 8 mažiausias reikšmes
3. Sudarysite kriterijų bloką. Filtruosite pagal jį savo redaguojamą duomenų sąrašą.
4. Įterpsite tarpines sumas į savo redaguojamą duomenų sąrašą.
Duomenų kontrolė
5. Patikrinsite, kaip veikia duomenų kontrolė – įvesite ir teisingas, ir neteisingas reikšmes.
Ataskaitos, suvestinės.
6. Sudarysite sukinį iš savo duomenų sąrašo. Pakeisite sukinio lentelę. Suformuosite sukinio diagramą. Pritaikysite sukiniui automatinio formatavimo galimybes.
7. Vienam savo redaguojamam darbo lapo stulpeliui nustatysite tokią duomenų kontrolę, kuri leistų įvesti tik skaičius nuo 1 iki 100, kitam stulpeliui –tekstą, ne ilgesnį nei 14 simbolių, trečiam – tik pasirinksite reikšmes iš sąrašo (galimų reikšmių sąrašą sudarysite iš anksto atskiroje darbo lapo dalyje).
8. Suformuosite suvestinę kelioms pasirinktoms redaguojamo duomenų sąrašo dalims.
9. Panaudosite grupavimą savo redaguojamame duomenų sąraše. Sukursite grupes. Įtrauksite į grupę naują eilutę. Pašalinsite iš grupės kelias eilutes.
10. Suteiksite keliems narveliams sąlyginį formatą. Pakeisite duomenis narveliuose.
Baigusiems kursus, išrašome pažymėjimą - sertifikatą.
Egzaminas pageidaujantiems - 100 €.
Sertifikato išrašymas užsienio kalba - 30 €.
Išlaikius egzaminą, rezultatai įrašomi į sertifikatą.
Tik Išlaikiusiems egzaminą, suteikiama profesinė kompetencija, kvalifikacija.
Programa įregistruota: LR Švietimo ir Mokslo Ministerijos, Kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registre.
Modulio tikslai:
(gali keistis atsižvelgiant į dėstymo ir dėstytojo metodiką).
1. Suprasti pagrindines skaičiuoklių sąvokas ir principus.
2. Mokėti pasinaudoti asmeniniame kompiuteryje esančia skaičiuoklės programa.
3. Suprasti ir mokėti atlikti veiksmus, reikalingus sukurti, tvarkyti formatus, keisti ir naudoti nedidelės apimties skaičiuoklės darbo knygą, tinkamą platinimui.
4. Sugebėti kurti ir vartoti standartines matematines ir logines formules, naudojantis skaičiuoklės formulėmis ir funkcijomis.
5. Sugebėti sukurti diagramas ir tvarkyti jų formatus.
6. Kurso metu teorija grindžiama darbu su kompiuteriu atliekant dėstytojo pateikiamas užduotis. Žemiau pateikiamos rekomenduojamos atlikti užduotys.
Rekomenduojamos užduotys.
Pirmieji veiksmai:
1. Atversite skaičiuoklės langą.
2. Sukursite savo darbo knygą. Susipažinsite su narvelių numeravimu.
3. Įrašysite savo naujai sukurtą darbo knygą į diską.
4. Atversite darbo knygą, turinčią kelis darbo lapus. Pabandysite pareiti tarp lapų.
5. Pasinaudosite žinynu. Naudosite visas tris jo korteles.
6. Užversite darbo knygą, paliksite programą.
Darbo lango pritaikymas:
1. Pakeisite savo redaguojamos darbo knygos rodymo mastelį.
2. Įjunksite ar išjunksite priemonių juostas. Pabandysite įkelti mygtuką į priemonių juostą ar pašalinti mygtuką.
3. Savo redaguojamoje darbo knygoje pabandysite fiksuoti eilutes, stulpelius, eilutes ir stulpelius kartu.
Duomenų įvedimas:
1. Užpildysite savo redaguojamą darbo lapą duomenimis.
2. Pažymėsite skirtingas darbo lapų dalis. Atsisakysite pažymėjimo. Pažymėsite kelis darbo lapus. Atsisakysite pažymėjimo.
3. Įterpsite kelis naujus stulpelius ir eilutes į savo redaguojamą darbo lapą.
4. Pašalinsite naujus stulpelius (eilutes).
5. Pakeisite darbo lapų eilučių ir stulpelių pločius.
Taisyti duomenis.
1. Pasinaudosite veiksmų atšaukimo ir atstatymo galimybe.
2. Pasinaudosite kopijavimo, įterpimo ir perkėlimo komandomis. Nukopijuosite tekstą iš vieno narvelio į kitą.
3. Pasinaudosite specialia įkėlimo komanda Paste Special.
4. Sukursite kelias sekas automatinio užpildymo ąselės pagalba.
5. Ištrinsite informaciją iš kelių darbo lapų narvelių, iš kitų – ištrinsite formatus ar komentarus, jei jie yra.
6. Pasinaudosite paieškos galimybėmis.
7. Pasinaudosite narvelių turinio pakeitimo galimybe.
8. Išrikiuosite kelis narvelių blokus.
9. Įterpsite kelis naujus darbo lapus į savo redaguojamą darbo knygą.
10. Pervardinsite kelis savo darbo knygos darbo lapus.
11. Perkelsite pasirinktą darbo lapą vienos darbo knygos viduje. Sukursite darbo lapo kopiją.
Formulių taikymas:
1. Suskaičiuosite Excel skaičiuoklėje, kiek gyventojai turi mokėti už elektrą:
2. Paskaičiuosite studentų mokesčio už mokslą dydį. Mokestis skaičiuojamas taip: jei studento įvertinimų vidurkis mažesnis už 7,6 – mokestis 2000 Lt, jei didesnis arba lygus 7,6 – mokestis 1500 Lt. Duomenų formatų nustatymas
3. Savo redaguojamame darbo lape nustatysite skirtingus skaičių formatus: pakeisite neigiamo skaičiaus formatą, rodysite arba nerodysite skaičių trupmeninę dalį, tūkstančių skyriklius.
4. Pakeisite šriftą savo redaguojamo darbo lapo narveliams.
5. Pakeisite savo redaguojamo lapo narvelių fono ir šrifto spalvą.
6. Savo redaguojamame dokumente vieno žodžio teksto formatą pritaikysite kitam žodžiui (naudosite formato kopijavimą). Taip pat pabandysite nukopijuotą formatą pritaikyti keliams žodžiams paeiliui.
Narvelių apipavidalinimas:
1. Išskaidysite narvelių tekstą į kelias eilutes.
2. Išlygiuosite tekstą savo redaguojamo darbo lapo narveliuose. Naudosite skirtingus lygiavimo būdus.
3. Pasuksite tekstą keliuose narveliuose skirtingais kampais.
4. Nubrėšite kraštines savo redaguojamo darbo lapo narveliams.
Diagramų naudojimas:
1. Įterpsite diagramą savo darbo knygoje į tą patį darbo lapą, kuriame yra duomenys. Naudositės vedlio pagalba.
2. Pakeisite įterptos diagramos elementų spalvas.
3. Nukopijuosite diagramą į tą patį darbo lapą. Perkelsite diagramą į kitą darbo lapą, į kitą atvertą darbo knygą.
4. Pakeisite diagramos dydį. Ištrinsite vieną iš diagramos kopijų.
Spausdinimas:
1. Peržiūrėsite diagramos spausdinimo nuostatų langą.
2. Peržiūrėsite, kaip atrodys atspausdintas jūsų redaguojamas darbo lapas.
3. Pakeisite savo redaguojamo darbo lapo spausdinimo parinktis.
4. Pridėsite standartines antraštę ir poraštę savo redaguojamam darbo lapui.
5. Nustatysite savo redaguojamo lapo spausdinimo parinktis.
PEDIKIŪRO PODOLOGINIS KURSAS
• 1 diena titano siūlo sistema;
Kaina:
Individualiai 200 eur;
Trukmė:
1 diena.
Kursų metu suteikiama:
• UV lempos;
• Frezos aparatai;
• Dulkių surinkėjas;
• Dezinfekcinės priemonės;
• Vienkartinės priemonės;
• Gelio sistemos praimeriai;
• Geliniai lakai;
• Titano siūlas;
Priemonės įsigyti kursams savarankiškai:
• Įrankiai;
• Dildės;
• Teptukai;
• Gelio sistemos bazė;
• Gelio sistemos topas;
Pagarbiai,
Jolanta Pucilauskienė
1. Bendrosios nuostatos
1.1. UAB “AVEVERA” (toliau - Pardavėjas) priklausančioje internetinėje parduotuvėje VEV.LT (toliau - Parduotuvė) prekyba vykdoma vadovaujantis šiomis taisyklėmis (toliau - Taisyklės).
1.2. Laikoma, kad asmuo, kuris užpildo Parduotuvės vartotojo registracijos formą ir patvirtina šias Taisykles PAŽYMĖJĘS SUTIKIMĄ SU PASLAUGŲ SĄLYGOMIS ir prisiregistruojantis, yra susipažinęs su Taisyklėmis ir besąlygiškai sutinka su jose nurodytomis visomis sąlygomis.
1.3. Užsiregistravęs Vartotojas tampa Parduotuvės klientu (toliau - Klientas), kuris įgyja Taisyklėse nustatytas teises ir pareigas.
1.4. Pardavėjas turi teisę bet kada apriboti Kliento teises arba panaikinti registraciją, jeigu Klientas nesilaiko Taisyklėse nustatytų sąlygų.
1.5. Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktus Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu iš anksto neįspėdamas Kliento pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų patalpinimo į Parduotuvę dienos. Kliento užsakymai pateikti iki Taisyklių pakeitimo įvykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojančias Taisykles.
1.6. Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Klientui jo patirtos žalos, kurį kyla dėl Taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo.
2. Asmens duomenų apsauga
2.1. Vartotojas prieš tapdamas Klientu turi užsiregistruoti Pardavėjo svetainėje (www.vev.lt), registracijos metu pateikdamas prašomus asmens duomenis.
2.2. Kliento registraciją patvirtinama automatiškai.
2.3. Klientas sutinka, kad Pardavėjas turi teisę tvarkyti Kliento asmens duomenis, šiose Taisyklėse nurodytais atvejais ir tikslais.
2.4. Pardavėjas patvirtina, kad Kliento asmens duomenys bus naudojami Kliento identifikavimui užsakant prekę, užsakytų prekių pristatymui ir rinkodaros tikslais, išskyrus tuos atvejus, kai Klientas išreiškia rašytinį pageidavimą nenaudoti jo asmens duomenų rinkodaros tikslais.
2.5. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Kliento asmens duomenų ir su užsakymu susijusios informacijos jokioms trečioms šalims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių tiekimo ir pristatymo ar kitas su Kliento užsakymu susijusias paslaugas. Kitais atvejais Kliento asmens duomenys gali būti atskleisti, kai to reikalauja kompetentinga Valstybės institucija LR įstatymų numatytais atvejais arba atskiru rašytiniu Kliento sutikimu.
2.6. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Kliento asmens duomenų apsaugą LR įstatymų numatyta tvarka.
2.7. Klientas įsipareigoja saugoti savo prisijungimo prie Parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti jokiai trečiai šaliai. Pažeidus šią Taisyklių sąlygą visa su tuo susijusi atsakomybė tenka Klientui. Klientas sužinojęs apie jo prisijungimo duomenų atskleidimą nedelsdamas apie tai informuoja Pardavėją, kuris atsižvelgdamas į Kliento pranešimą užblokuoja Kliento prisijungimą. Dėl pakartotinio Kliento registracijos aktyvavimo šalys susitaria atskirai.
3. Prekių kaina ir apmokėjimo tvarka
3.1. Prekių užsakyme ir Parduotuvėje patalpintų bei parduodamų Prekių kainos nurodytos su PVM (UAB “AVEVERA” PVM mokėtoja).
3.2. Mokestis už pristatymą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas, iki jo patvirtinimo.
3.3. Klientas už užsakytas Prekes gali atsiskaityti vienu iš būdų:
3.3.1. Išankstiniu būdu bankiniu pavedimu, nurodydamas užsakymo numerį.
3.3.2. Grynaisiais. Atsiimant prekę (-es).
3.4. Pateikdamas užsakymą Klientas įsipareigoja už Prekes atsiskaityti laiku. Prekių pirkimo - pardavimo sutarties sudarymo momentu laikoma Pardavėjui užsakymo momentas.
3.5. Pateikęs užsakymą, klientas turi atlikti apmokėjimą per 72 valandas (arba 3 darbo dienas), išskyrus, jei apmokėjimas grynais pinigais. Neatlikus apmokėjimo, klientas informuojamas elektroniniu laišku ir vėliau užsakymas atšaukiamas.
4. Prekių užsakymas
4.1. Klientas pasirinkęs jam patikusią Prekę pateikia Pardavėjui užsakymą. Kliento patvirtintas užsakymas Pardavėjui išsiunčiamas automatiniu būdu.
4.2. Klientui patvirtinus Prekių krepšelį užsakymas formuojamas automatiniu būdu. Automatiniu būdu patalpinami Kliento asmens duomenys, kuriuos Klientas pateikė registracijos metu, Prekės identifikacinis kodas ir kaina. Trūkstamus duomenis į užsakymą įrašo Klientas.
4.3. Kiekvieną kartą Klientas tvirtindamas užsakymą patvirtina, jog sutinka su tuo momentu galiojančiomis Taisyklėmis.
4.4. Patvirtindamas užsakymą, Klientas įsipareigoja patikrinti ar visi jo asmens duomenys yra teisingi. Suradęs neatitikimų Klientas įsipareigoja duomenis pataisyti ir tik tuomet patvirtinti užsakymą.
4.5. Klientas įsipareigoja užsakymo formoje pažymėti, kokiu būdu bus vykdomas Prekės apmokėjimas ir pristatymas.
4.6. Prekės užsakymas pradedamas vykdyti:
4.6.1. Kai Pardavėjas gauna apmokėjimą;
4.6.2. Klientui pasirinkus atsiskaitymą už Prekes grynaisiais pinigais, Pardavėjas užsakymą pradeda kuo greičiau.
4.7. Kai Klientas pageidauja, kad Prekės būtų pristatytos kitu adresu arba jas gautų kitas gavėjas, užsakyme nurodomas naujas prekių pristatymo adresas ir gavėjo duomenys.
4.8. Užsakymas laikomas pateiktu Pardavėjui tik nuo to momento, kada Pardavėjas jį gauna ir patvirtina pakeisdamas užsakymo vykdymo būseną į "Patvirtintas".
4.9. Pardavėjas priima ir patvirtina tik teisingai užpildytus užsakymus.
4.10. Kliento pateiktą užsakymą Pardavėjas patvirtina per 24 valandas nuo pinigų gavimo momento.
5. Prekių pristatymas ir įteikimas
5.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui per 7 (septynias) darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nenurodyta kitaip.
5.2. Pardavėjas Prekių pristatymą vykdo pasitelkdamas trečiuosius asmenis - pašto kurjerius. Prieš pristatydami prekę kurjeriai iškilus būtinybei turi teisę susisiekti su Klientu ir pasitikslinti dėl tikslaus laiko, kuriuo Klientas priims pristatomas Prekes. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
5.3. Jeigu Kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku Prekės pristatomos, tačiau Klientas nerandamas, Klientas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo.
5.4. Prekių kiekį, nomenklatūrą ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu.
5.5. Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo.
5.6. Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.
5.7. Klientui išsiuntus ar pristačius prekes, Pardavėjas Klientui elektroniniu būdu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
5.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl Kliento kaltės.
6. Prekių garantijos
6.1. Pardavėjas pareiškia, kad Prekės atitinka šioms Prekėms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus. Kiekvienos Parduotuvėje parduodamos Prekės bendros savybės pateikiamos prie kiekvienos Prekės esančiame Prekės aprašyme.
6.2. Pardavėjas neatsako už tai, jeigu Parduotuvėje esančios Prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių Prekių savybių dėl Kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių.
6.3. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo Prekės įteikimo Klientui momento. Prekių garantiniai terminai numatomi LR įstatymuose numatytais pagrindais.
6.4. Garantijos metu Klientas turi kreiptis į Pardavėją.
6.5. Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu ar Prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas Kliento ar kitų asmenų, kuriems Klientas pardavė Prekes, veiksmų.
7. Prekių grąžinimas
7.1. Klientui parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.
7.2. Klientas turi teisę grąžinti kokybišką Prekę dėl subjektyvių priežasčių ar individualių Prekės požymių, kurie neatitinka Kliento poreikio (pvz.: spalva, tam tikri kiti neatitikimai) per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės įteikimo Klientui momento, jei Klientas ir Pardavėjas nesusitaria kitaip.
7.3. Grąžindamas Prekę Klientas privalo užpildyti Prekės grąžinimo dokumentą, kurį privalo patekti kartu su grąžinama Preke.
7.4. Pardavėjas Prekės iš Kliento priima, jeigu:
7.4.1. Prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta Kliento;
7.4.2. Prekė pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje;
7.4.3. Grąžinama pilna Prekės komplektacija, etiketės;
7.4.4. Klientas pateikia Prekės įsigijimo dokumentą.
7.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti kokybiškų Prekių, jeigu Klientas nesilaiko Taisyklėse numatytos grąžinimo tvarkos.
8. šalių teisės, pareigos ir atsakomybė
8.1. šalių teisės ir pareigos įgyvendinamos atsižvelgiant į Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisykles, patvirtintas LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 „Dėl Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo.
8.2. Klientas turi teisę:
8.2.1. Įsigyti parduodamą Prekę Parduotuvėje nurodyta kaina Taisyklėse nustatyta tvarka;
8.2.2. Atsisakyti Prekės pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas Pardavėjui raštu apie tai per 7 (septynias) darbo dienas nuo Prekės pristatymo dienos, jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo išvaizda iš esmės nepasikeitė.
8.3. Klientas įsipareigoja:
8.3.1. Naudodamasis Pardavėjo teikiamomis paslaugomis Parduotuvėje vadovautis ir laikytis šiose Taisyklėse nustatytų nuostatų;
8.3.2. Neatskleisti savo prisijungimo duomenų tretiems asmenims;
8.3.3. Šiose Taisyklėse nustatyta tvarka užpildytus užsakymus pateikti Pardavėjui;
8.3.4. Taisyklėse nustatyta tvarka atsiskaityti už su Pardavėju už nupirktas Prekes;
8.3.5. Pasikeitus asmens duomenims, kurie pateikti registracijos formoje, šiuos duomenis nedelsiant atnaujinti;
8.3.6. Susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis.
8.4. Pardavėjas turi teisę:
8.4.1. Bet kada sustabdyti Parduotuvės veiklą;
8.4.2. Pakeisti, atnaujinti ir taisyti Taisykles;
8.4.3. Keisti parduodamų Prekių asortimentą ir kainas;
8.4.4. Klientui tyčiniais veiksmais kenkiant Parduotuvei ar Pardavėjui, be įspėjimo apriboti ar panaikinti Kliento registraciją ir galimybę naudotis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
8.4.5. Anuliuoti Kliento užsakymą, kai Klientas vėluoja atsiskaityti, užsakydamas Prekes pasirinko išankstinį apmokėjimą;
8.5. Pardavėjas įsipareigoja:
8.5.1. Parduoti Prekes ir teisės aktų nustatyta tvarka išduoti Klientui, atsiskaičiusiam už jas, Prekių pirkimą-pardavimą (pinigų sumokėjimą) patvirtinantį dokumentą;
8.5.2. Parduoti Prekes kartu su jų priklausiniais ir priedais tokios būklės, kuri atitiktų Kliento išsirinktą pavyzdį;
8.5.3. Pristatyti užsakytas Prekes Taisyklėse nustatytomis sąlygomis;
8.5.4. Garantuoti, kad būtų parduodamos tik saugios, tinkamos kokybės, komplektiškos prekės;
8.6. Pardavėjas nėra atsakingas už nuostolius kurie atsirado dėl to, jog Klientas nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė buvo suteikta.
8.7. Pardavėjas neatsako už Parduotuvėje kitų trečių šalių skelbiamą reklamą ir joje esančios informacijos teisingumą.
8.8. šalys susitaria, kad kilus vienos iš šalių atsakomybei, kaltoji šalis kitai šaliai atlygina tiesioginius nuostolius.
9. Kitos nuostatos
9.1. Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
9.2. Šiose taisyklėse numatytiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teise.
9.3. Šalys įsipareigoja visus kylančius ginčus dėl Taisyklių vykdymo spręsti derybų būdu. Neišsprendus ginčo derybų būdu, teisminiai ginčai nagrinėjami pagal Pardavėjo buveinės vietą.
Telefonas/faksas: | (8 46) 383415 |
---|---|
Mobilus tel.: |
8 698 35607 |
El. pašto adresas: | |
http:// | www.ovk.lt |
Įmonės kodas: | 140089641 |
---|---|
Vadovas: | VALDAS KERDOKAS |
Darbo laikas: | Pirm. - Pen. 09:00-17:00. |
Konsultacijos - personalo atrankos, valdymo. Konsultacijos - verslo. |
Firmų valdymo konsultacijos. Darbuotojų, personalo atranka. Personalo auditas, mokymai, kvalifikacijos kėlimas. |